Skip to content

KOBİ’LERDE ÜÇÜZ DÖNÜŞÜM KONFERANSI

HGgbcS_XsAAL5aV

OSTİM Enerji Kümelenmesi ve MÜSİAD Sürdürülebilir Gelecek Komisyonu iş birliğiyle düzenlenen “KOBİ’lerde Üçüz Dönüşüm Konferansı (Yeşil – Dijital – İnsan)” programına MÜSİAD Ankara Yönetim Kurulu heyeti katılım sağlandı.

Programda, KOBİ’lerin yeşil ve dijital dönüşüm süreçleri ile sürdürülebilir kalkınma yolculuğuna ilişkin konular ele alınarak değerlendirmelerde bulunuldu.

İSO TÜRKİYE’NİN 500 BÜYÜK SANAYİ KURULUŞU LİSTESİNDE YER ALAN MÜSİAD ANKARA ÜYELERİMİZ

İstanbul Sanayi Odası (İSO) tarafından açıklanan Türkiye’nin 2025 yılı 500
Devamı

KOSGEB GİRİŞİMCİ SEÇMELERİ JÜRİ PROGRAMI

KOSGEB Girişimci Seçmeleri kapsamında oluşturulan jüri heyetinde yer alınarak girişimcilerin
Devamı

ANKARA DEFTERDARI YÜKSEL DUMAN ZİYARETİ

MÜSİAD Ankara Başkan Yardımcısı Sayın Ömer Bulut ve beraberindeki heyet,
Devamı