Skip to content

KOBİ’LERDE ÜÇÜZ DÖNÜŞÜM KONFERANSI

HGgbcS_XsAAL5aV

OSTİM Enerji Kümelenmesi ve MÜSİAD Sürdürülebilir Gelecek Komisyonu iş birliğiyle düzenlenen “KOBİ’lerde Üçüz Dönüşüm Konferansı (Yeşil – Dijital – İnsan)” programına MÜSİAD Ankara Yönetim Kurulu heyeti katılım sağlandı.

Programda, KOBİ’lerin yeşil ve dijital dönüşüm süreçleri ile sürdürülebilir kalkınma yolculuğuna ilişkin konular ele alınarak değerlendirmelerde bulunuldu.

AHİD 41. YIL ÖDÜL GECESİ PROGRAMI

Ankaralılar Derneği (AHİD) tarafından düzenlenen 41. Yıl Ödül Gecesi Programı’na,
Devamı

AYDINLAR ELEKTRİK ZİYARETİ

MÜSİAD Ankara üye ziyaretleri kapsamında, Aydınlar Elektrik firma sahipleri Sayın
Devamı

EKİNOKS REKLAM ZİYARETİ

MÜSİAD Ankara üye ziyaretleri kapsamında, Ekinoks Reklam firma sahibi Sayın
Devamı